<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1841452684712688399\x26blogName\x3dA+I+E+N+B+E+N+I\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://aienbeni.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aienbeni.blogspot.com/\x26vt\x3d8408198775110862376', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
YOU ♥ FLY GIRL HOME

words



What?


Click:)


nostalgia



Kemalasan yang maksimum :D
Wednesday, August 25, 2010 @ 5:45 PM
4 comment(s) | BOO!


Assalammualaikum

AGAGAG , apa nak jadi lah dengan aku ni ==' Si pemalas yang malas , si pemalas yang suka tidur . Sume lah kalau boleh :D Hahahha , tah pape tah . Okeoke , dah lama blog aku keseorangan , kesepian , tak de sape nak jaga dia , ade pusat penjagaan blog nak jaga blog caye takk ? :D Kesian dia T_______T


Dulu rajin sangat nak BUAT blog ni , edit dia la smpai memalam buta yang buta tak tidur2 sampai mata sembab *betulke aku eja ? Kalau nak lawan mata aku dengan mata berok kat atas rumah korang tu , mesti mata aku menang~ Wakaka . Tak baik r aku ni kutuk2 berok dalam bulan ramadan yang mulia ni , hahahha . Apakah motif aku berkata seperti itu ? AGAGA


Dari tadi entry aku ni asyik mengeluh pasal perangai diri sendiri je == ( berok pon ada ) Mesti korang malas nak baca an ? Tu pon kalau baca , wakakaka :D Okeoke , bulan puasa ni kalau balik sekolah mesti penat macam nak~ paham2 je la ye :D Balik2 tidur , balik2 tidur , tidur2 balik . Pastu tidur tu bukannya sekejap , lama macam dalam cerita dongeng sleeping beauty tu . Adess .


Adoii , cerita pasal tidur pulakk~ Hahahha . Eh , aritu aku ade cakap nak pi Penang kan ? :D Nak jumpa niece aku kan ? :D Esok la ! Wohooo ! Tak saba nye gua nak pi sana nanti xD Maybe esok balik sekolah siap2 , pukul 3 naik flight :O Naik apal ebang ? Hahaha , ontah lerr . Ngee~ Wahh , tak saba nyaa ! :DD Balik sini balik hari Ahad , alaa , kenapa tak bulan depan teruss . Kan best tuuu~


Tapitapi dalam keseronokan pasti ada ketidakseronokan . Tapi apakah dia ? Huwaaa ! Folio Geografiku , lukisan seniku dan lain2ku ! Banyaknyaaa kena buat dalam bulan ramadan yang mulia ni ! Aiyooyo amma appa machaa *tuka kaum jap LOL . Aku ada gamba Amani ni :D Siapa yang tak tau lagi siapakah gerangan yang bernama Amani tu , sila click di SINI hehehe .

Warghh , die kenyit2 ;D Comey ! Hehe

Labels: ,


© Copyright 2011-2012 A I E N B E N I. All rights reserved.
Simplicity template. Powered by Blogger.