<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1841452684712688399\x26blogName\x3dA+I+E+N+B+E+N+I\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://aienbeni.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aienbeni.blogspot.com/\x26vt\x3d8408198775110862376', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
YOU ♥ FLY GIRL HOME

words



What?


Click:)


nostalgia



Senapang sebagai hadiah?!
Monday, March 28, 2011 @ 6:05 PM
0 comment(s) | BOO!

Well hello my friends! hahahha, *ikot gaya orang putih ok.
Ni ai nak habaq mai ni, ada ke seorang manusia ni bagi aku senapang sempena birthday aku last week? Ada jugalah orang macam tu. Geram betul aku. Buat apa kau nak kasi senapang tu ha? Nak suruh aku tembak kau pastu tarik kau bawa masuk dalam peti sejuk? Pastu dah beku sejuk sume suruh aku makan kau? ._______________.

Ok, sila silalah percaya fakta yang aku dapat senapang sempena birthday. Manusia yang telah kasi senapang patah ke senapang putus tah ialah.. jeng jeng booom booom *percikan bunga api - Siti Nur Afiqah Bt Ramlan. Hahahha, sekali seguni aku kasi nama :D Thank you Siti kerana senapang tu. Even, benda tu kecil tapi sangat bermakna.

Heheh, sanggup kan Siti ni kasi aku senapang?! Marah dia sekarang. >Facebook Siti Nur Afiqah< Tadi buat sidang bersembang kat facebook dengan Siti ni, pastu dia cakap ayah dia beli hadiah untuk aku sebab my birthdaylahkan. Aku punyalah happy tahap mat salleh dapat berjemur.

Masalahnya, macam mana nak kasi? Dah lah kitorang setahun tak jumpa even sekolah sebelah je, sejengkal pon tak sampai! Haishh. Pastu dia kata nak datang rumah aku >:D Aku tunggu kat pagar. Dia datang dengan seluar tidor petak dia tu. Aku apa lagi gelak la sampai terburai perut. Tapi jangan risau dah kutip xD Ikaaa!! Beza gila kau kan sekarang?! AHHHHH, setahun tak jumpa kau dah jadi macam mak orang! >o< I miss youuu ikaa!! Terubat rindu dihati setelah berjumpa dengan mu. Power punyaa ayat. Kbye.

Netball tournament was awesome :) Thank you cikgu, kakcik and friends. HEHE.

P/S: Senapang tu key-chain senapang yang besi tu. mwehehehhe. Thank you so much Siti Nur Afiqah and Encik Ramlan :>

© Copyright 2011-2012 A I E N B E N I. All rights reserved.
Simplicity template. Powered by Blogger.