<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1841452684712688399\x26blogName\x3dA+I+E+N+B+E+N+I\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://aienbeni.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aienbeni.blogspot.com/\x26vt\x3d8408198775110862376', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
YOU ♥ FLY GIRL HOME

words



What?


Click:)


nostalgia



Pak Cik Kaki Panjang
Thursday, November 25, 2010 @ 12:48 AM
0 comment(s) | BOO!

Assalammualaikum

Hai, dah lama aku tak updatekan? :D Awkward pulak mulakan ayat dengan 'Hai' -.- Hahha. Lewatnya aku update blog hari ni, nak dekat pukul 1 dah, heh. Takpe, semangat itu penting :D Ok, pagi tadi aku bangun kira awallah. Pastu semayang semua, then baring-baring, teringat pulak komik yang aku beli semalam dekat JJ Bukit Raja, eh aku tengok Harry Potter yang semakin tak hensem semalam T____T Best gila, rugi siapa tak tengok. Hahha.

Berbalik pada tajuk post, itu sebenarnya tajuk komik. Siapa dah beli? Kalau belum gi beli cepat! LOL. Memang aku menangis gila-gila baca komik tu. Sedih gilaa woooi :( Babak akhir dia menusuk sehingga ke dalam jantungku yang suci, huwaaa! *ada perasan disitu ya. Dia ada dua buah komik, satu Pak Cik Kaki Panjang Prolog, lagi satu Epilog.

Prolog punya tu aku beli kat Tesco masa bila tah, tak ingat pulak. Then, aku cari yang Epilog punya akhirnya jumpaa ^.^ Bacalah sambil baring-baring. Sekejap badan toleh ke kirilah, ke kananlahlah, meniarap semualah. Akhirnya, air mataku yang mahal macam gold ni menitis kebumi sebab Pak Cik Kaki Panjang dah mati. Sedihh siuuut. Terus, satu pagi tu aku emo -.-

Buka laptop, google lah komik ni, dalam inggeris dia Daddy Long Legs, yea memang pelik. Pastu, tengok-tengok ada filem! WTFasal? Tahun 1955 -____- aku tak wujud lagi time tu. Cari-cari lagi, jumpa yang versi Korea punya tahun 2004. Try cari youtube, JUMPA :D Jalan cerita sebijik macam dalam komik tu. Tapi lelaki dia tak hensem pulak macam dalam komik, patah hati gua. Wkaka.

Kalau korang rasa macam nak menangis tapi taktau macam mana, belilah dua-dua buah komik ni, aku gerenti korang semua mesti nangis, siapa tak, dia orang mata panjang ;p Aku baca blog orang lain pun semua nangis! Hahahha. Ni wajah komik dia, tekan :)

Click :)


Siapa yang dah baca tu, share la perasaan korang dekat sayaa :) Hhehe, nak tahu jugaa. Manalah tau ada yang gelak baca komik sedih.

© Copyright 2011-2012 A I E N B E N I. All rights reserved.
Simplicity template. Powered by Blogger.