<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1841452684712688399\x26blogName\x3dA+I+E+N+B+E+N+I\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://aienbeni.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aienbeni.blogspot.com/\x26vt\x3d8408198775110862376', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
YOU ♥ FLY GIRL HOME

words



What?


Click:)


nostalgia



Tragedi malam tadi
Monday, November 15, 2010 @ 10:12 PM
0 comment(s) | BOO!

Selamat petang dan malam,
Hari ni aku tak datang sekolah lagi, agagag. Malam tadi aku tidurlah macam biasa sambil dengar lagu kat tepon, mungkin aku terlelap dalam pukul 11 macam tu lah. Then, aku mimpi aku kena paksa dengan pekerja kedai tak tahu datang dari mana, suruh makan makanan yang tak elok, err

Pastu, aku terjaga dari tidur, tiba-tiba rasa macam perut aku ni nak minta penampar. Pergilahh toilet, keluar tu tengok jam pukul 1:30 Then tekak aku ni, eeeee tiba-tiba rasa mual nak muntah. Lari terkedek-kedek lahh aku masuk dalam bilik air balik, semua isi perut aku keluar, warna pink pulak tuuu!

Aku duduk dalam toilet tu sampai pukul 2 lebih kot. Siap tidur segala bagai lagi. tidur duduk pulak tu. Kalau boleh aku nak baring, nasib baik otak aku berfungsi dengan baik lagi, kalau tak dah lama terbongkang dalam toilet tuu Pastu, dah rasa macam isi perut tak nak keluar dah, masuk bilik tidur balik, nak kejutkan mak aku, tapi takut gegar satu rumah plak buat miss call lahh 4 kali, tak jaga-jaga jugaa, aku pasrahhh

Aku tertidur lah 3 minit macam tu kat tilam, pastu terdengar bunyi pintu toilet terbuka, aku tengok mak aku, cepat-cepat aku cakap aku muntah. Mak aku kasi lah minyak cap kapak sapu kat perut dengan tekak, bauu diaa! Photobucket Haiyaa. Then, rasa ok lah sikit.

Esoknyaa, aku tak larat nak pergi sekolah. Semua tenaga hilanglah, nak bangun pun susah. Mak aku suruh lah kakak aku hantar pergi klinik, sebab dia ada perhimpunan pagi ni, kena berucap lagi plak tu, aishh. Dalam pukul 8 lebih pergi cek klinik, doktor ketuk-ketuk perut aku macam ketuk meja lak. Kuat gilaa -.- Angin ohh angin Beliau kasi la macam-macam ubat, dah la aku jenis malas nak makan ubat sampai abes, heh.

Balik rumah, makan lah serbuk yang mengembalikan tenaga tu fuyoo pastu keluar balik, eeee. Stress betul aku! Pastu aku taknak makan dah. Mak aku marah-marah, suruh makan. Aku terpaksa lah makan, air mata tu adalah tertonjol sikit xD siuut. Pastu tidur macam sleeping beauty, HARHARHAR. Malamnya, buka laptop pastu ok @#$%^&*&^% Esok hari terakhir sekolah, pastu cuuuti. Huwaaaa! Taknak masuk form 2 Byee.

Panjang pulak entry aku kali ni :D

© Copyright 2011-2012 A I E N B E N I. All rights reserved.
Simplicity template. Powered by Blogger.