<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1841452684712688399\x26blogName\x3dA+I+E+N+B+E+N+I\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aienbeni.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aienbeni.blogspot.com/\x26vt\x3d-2435457823126266422', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
YOU ♥ FLY GIRL HOME

words



What?


Click:)


nostalgia



Hantu pun nak mandi -.-
Saturday, April 23, 2011 @ 7:57 PM
0 comment(s) | BOO!

Helooo jojes, HIHIHI, jojes jojes sekalian, the speaker nak cakap yang jojes jojes semua sangat jojes. Ok dah tu je.

What the day?! He talked to me >< Oh man, awesome awesome. Hahaha, zzzz hai kawan-kawanku, kenapa kome semua gelak masa dia cakap tu? Macam mana aku nak kontrol cool kalau macam tu? Grrrrr, kejam betul! >< Tapi, menyesal pulak aku tak main 'benda' tu. Bukan senang hari macam ni nak muncul :''3

Apa aku merepek kat atas tu pun aku tak tahu, kawan-kawanku yang perasan jojes yang sanggup gelakkan aku je tahu ToT Ok ok, tadi ada karnival kurikulukum kat SMK Seskyen 24 (2), boleh lah. Tapi takleh lawan masa hari Karnival HEM :> Aku jaga booth Geografi :D Besh besh, tapi aku banyak merayau, heh.

Abes ceghita untuk hari ni. Sekarang ceghita pasal semalam yang sangat menakutkan~ Heh, gila duh =.= Dalam pukul 9 lebih macam tu kan, opkos 9 malam. Masa main dengan bespren aku, pesbuk, tetiba ada bunyi taik eh bukan bunyi kreok kreok. Apa tu bunyi kreok kreok? Ahh, lantak lah bunyi pe. 2 kali bunyi tu. Masa first dia bunyi tu ingat dalam bilik aku, pffft takut gila siut.

Pastu, aku dah macam batu depan laptop ni. Taktau nak buat apa. Then bunyi tu berhenti sekejap. Pastuuuuuu, bunyi tu ada lagi >< Kali ni lagi menakutkan kot. Aku rasa bunyi tu dalam bilik air or toilet. Apa2 jelah. Aku terus bangun lari keluar rumah O__? ye! aku lari! Takut siuut. Dengan tak pakai tudung hape -.- Aiayayaya.

Kat luar rumah tu, nak panggil jiran suruh teman aku kat rumah ni, oh lupa nak cakap aku duduk sorang2, yang lain keluar. urgh urgh urgh. Pastu nampak la Danish dengan Awish kat bawah rumah *jiran Ajak dorang teman aku kat rumah, lol. Pastu kami poyo2 berani pergi bilik air, tahu ada apa?! Tak de pape! Grrr, tengok jamban pulak, tahu ada apa!? Tak de pape! Adoi, pastu aku buat demo kat dalam bilik air macam mana bunyi yang bangang tu, amek cebok, laga lagakan dengan dinding kolah, macam tu lah bunyi dia. PFFFFFT.

Abes cite, aku suruh dorang temankan aku sampai famili aku balik. Tapi aku tertidur sebab penat sangat, taktau dorang buat apa masa aku tido tu, KAHKAHKAH. Kau hantu nak mandi pun pilih2 lah tempat. Bilik air aku yang jojes tu pun kau nak singgah! Kbai.

GRRRRRRRRR, bbi betol kau ni kan =.========

© Copyright 2011-2012 A I E N B E N I. All rights reserved.
Simplicity template. Powered by Blogger.